niedziela, 21 kwietnia 2013

Śpiąca królewna na ziarnku . . . kory?

Witam Was po przerwie, niestety nie było mnie ostatnio, ponieważ po pierwsze wyczerpałam limit internetu, a po drugie choruję i leżę w łóżku z gorączką.


Dziś chciałam Wam pokazać jak Baletnica uwielbia wylegiwać się na klombie. A kiedy jeszcze do tego jest słoneczna, ciepła pogoda, to niczego więcej nie trzeba jej do szczęścia J






Na balkonie też całkiem nieźle można poleżeć ;)



Lola w leżakowaniu wcale nie jest gorsza




Pora na drzemkę



Miłej niedzieli :)







9 komentarzy:

  1. Cudowne kocie lenistwo:)))
    Uwielbiam patrzeć na takie wyluzowane koty i od razu mam ochotę zanurzyć rękę w futrze na brzuchu i pomiziać;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, ja też mam ochotę, ale z Baletnicą to nie takie łatwe. Lubi pacnąć łapą ;)

      Usuń
  2. kociaki-slodziaki, wracaj szybko do zdrowia,
    pozdrawaiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Dziś już trochę lepiej ze mną.

      Usuń
  3. Słońce jest trzeba z niego korzystać ile się tylko da :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kotu dwa razy powtarzać nie trzeba ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie rozleniwione koty .... aż im zazdroszczę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę ... tez dziś kończę chorować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... kocie życie... tylko pomarzyć ;)
      Straszne te choróbska!
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...