poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Dziś otrzymałam wyróżnienie dla mojego bloga! 
Wyróżnienie przyznała mi Ada .




Bardzo dziękuję Adzie i moim futrzastym kociskom, bo przecież bez nich ten blog w ogóle by nie powstał.

Pytania:

1. Jedną rzeczą jaką byś zabrała gdybyś miała znaleźć się na bezludnej wyspie jest...? 
    zaczarowany ołówek ;)
2. Najśmieszniejsza sytuacja, która Ci się przydarzyła?
    Nic nie przychodzi mi do głowy...   
3. Jaki styl ubioru preferujesz? 
    Mix - trochę wygody, trochę mody, trochę elegancji.
4. Gdzie najczęściej spędzasz wakacje? 
    W Grecji
5. Ulubiona pora roku?
    Lato
6. Gdybyś była zwierzakiem byłabyś? 
    Oczywiście kotem :)
7. Ulubiony owoc/warzywo? 
    truskawki
8. Możesz przenieść się w dowolne miejsce, gdzie by to było?
    Kreta
9. Cecha charakteru, której najbardziej u ludzi nie lubisz?
    Zawiść
10. Cecha charakteru, którą cenisz u ludzi?
      Szczerość
11. Ktoś na kim zawsze możesz polegać? 
      Mój mąż

Postaram się wkrótce nominować następne blogi.

Bardzo dziękuję moim obserwatorom, za to że dołączają do mnie :)
Jest mi bardzo miło.

Spokojnego wieczorku :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za zamieszczenie banerka Quinn :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Biedna kocina, bardzo chciałabym żeby znalazła kochający dom.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...