sobota, 4 maja 2013

Eko - zabawka

Zrobiłam kotom eko - zabawkę. Pomysł podpatrzyłam na blogu którejś z Was - niestety nie pamiętam gdzie dokładnie, ale dzięki za inspirację :) 



Na razie efekty są marne ;)   Lola była bardziej zaciekawiona moją ręką przesuwającą kuleczkę. Ale może z czasem uda mi się zainteresować ją tą zabawką.  Spróbuję jeszcze na Baletnicy, ale ostatnio nie ma jej w domu.  Wyprowadziła się do domku na drewno kominkowe, który stoi w ogrodzie :)   Ma tam krzesło z kocykiem i od kiedy zrobiło się cieplej Baletnica tam właśnie urzęduje.  I ja nie mam nic do gadania ;)  

Pozdrawiam serdecznie. 
Jak Wasze koty spędzają długi weekend?

3 komentarze:

  1. swietny pomysl na zabawke, mysle ze ja cie nie ma w domu to po kryjomu sie nia bawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tylko przy mnie udaje taką twardą ;)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...