niedziela, 16 czerwca 2013

Lato, lato, lato, ach to ty!

Dzień dobry :)
Jak mija Wam niedziela?



Ja wypoczywam na leżaczku oraz na tarasie.
Mam nadzieję, że u Was jest równie piękna pogoda i też korzystacie ze słońca.
Pozdrawiam
Lola


10 komentarzy:

  1. hehe lola zrobila dziubek:)
    zazdroszcze slonca i pogody,ale juz tak jest, jednia maja,inni nie maja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, minkę ma ciekawą :)
      Pogoda była cudna, ale po południu taka przyszła zlewa, że uciekaliśmy z ogrodu w popłochu!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. no właśnie w końcu mamy słonko i my na basenie siedzieliśmy cały dzień:D a moje kociaki w domku się razem bawiły. Ale co zrobisz, na basen raczej z nami nie pójdą;p Bardzo fajne fotki;p pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie popluskać się w basenie w taki gorący dzień :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Chętnie poobserwuję Twojego bloga :) Bardzo mi się u Ciebie podoba :) zapraszam również do mnie - na-mojej-wsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Oczywiście zapraszam, a do Ciebie zaraz zajrzę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Fajna niedziela na przyrody łonie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łono przyrody to koci drugi dom ;)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...