piątek, 10 października 2014

Do domu nie wchodzę, bo jest mi nie po drodze


Ja:  Baletniczka chodź do domu.
Kot:  No chyba sobie żartujesz kobieto  ;)

Tak wygląda moja rozmowa z Baletnicą. 
Wystarczy parę ciepłych dni i już się kotu wydaje, że wiosna idzie.
Czyż kocia mina nie mówi wszystkiego sama za siebie ?   :)







Kocia przeprowadziła się znowu do altany w ogrodzie, gdzie wznowiła tradycję spania na materacach.  Taka ciepła i słoneczna jesień to koci raj.

U Was też koty wygrzewają się w promieniach cieplutkiego słoneczka?

Pozdrawiam cieplutko
Kasia

3 komentarze:

  1. No tak mina mówi wszystko hehehhe
    Ale mam nadzieje ze przyjdzie na kolanka i wygrzewac sie przy kaloryferku .... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrzewać się przy kaloryferku, to i owszem, ale z tymi kolankami to gorsza sprawa - Baletnica nie jest kotem kolankowym ;) Jak mi posiedzi 2 minuty, to już sukces. Woli na swoich posłankach, które uparcie sobie wyszukuje co raz to nowe :)

      Usuń
    2. Moje kotysie tez raczej obik niz na kolankach. Ale jak sie taki kotek przytuli doopecką, pleckami, albo mordką to juz Pańcia szczęśliwa :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...